Translate

vrijdag 13 januari 2012

Social media in 2015

Nadat ik gisteren blogde over wat mijn eerste SoMe-ervaring schijnt te zijn en nadat ik de laatste maanden veel heb nagedacht over het accountantskantoor in 2015, waag ik me vanavond maar eens aan een voorspelling over social media in 2015:

1. Facebook zit in elk pakket van UNESCO en het doel is om elke wereldburger toegang tot Facebook te geven. Er zijn bijna 2 miljard accounts, en ook voor alle anderen wordt Facebook als een basisbehoefte gezien.
2. In Nederland kun je als particulier of ondernemer met je Facebookaccount inloggen bij de belastingdienst.
3. Googl+ biedt de mogelijkheid om in XBRL te rapporteren. Ondernemers maken daar dankbaar gebruik van.
4. Twitter verwijderd updates na 15 minuten.
5. Op alle stations en bushaltes staan Foursquare checkinpalen als vervanging van de OV-chipkaart.
6. De gemiddelde leeftijd op Hyves is 67.
7. Als je geen vriend bent op Path, wordt je niet geacht iemand te kennen.
8. Foto's worden vooral gemaakt via de instagramplugin op de Canons van deze wereld.
9. Op de Veluwe word een man in een hutje gevonden die denkt dat social media benaderd worden via de PC ipv via de phone.
10. Iedereen die dit niet gelezen heeft is SoMeDood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten