Translate

maandag 3 februari 2014

De ANWB laat je niet gaan (3)

Eerder schreef ik al over de ANWB: het opgezegde lidmaatschap bleek niet opgezegd, maar het volgens de ANWB wel opgezegde deel, staat gewoon op de factuur. Op mails wordt niet meer geantwoord, sinds mijn mail dat hun mail niet klopte. Het sturen van facturen, nu met dreigementen met incassokosten, gaat gewoon door.

Terwijl het allemaal zo duidelijk is. In december gaf "mijnanwb" duidelijk aan dat de wegenwachtservice was opgezegd.


Om de een of andere reden meent de ANWB echter dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten:


Ik hoor van meer mensen dat ze problemen hebben met organisaties als de ANWB of de Vereniging Eigen Huis. Als de ANWB gewoon een vereniging was, zou ik me nu laten royeren, dan was er niets aan de hand. Maar de ANWB is een vereniging die de activiteiten in een B.V. heeft onder gebracht. Leden hebben blijkbaar niets te vertellen, sterker nog, worden gegijzeld door het totaal niet op orde zijnde geautomatiseerde systeem.

Het zou mooi zijn als de ANWB als vereniging haar leden tenminste ten woord zou willen staan. Maar dat is blijkbaar zelfs al te veel gevraagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten