Translate

donderdag 27 februari 2014

De ANWB laat je niet gaan (4)

Vandaag was hij er! De brief van de ANWB. Althans, zo leek het want ik kon aan de enveloppe voelen dat er geen acceptgiro in zat, zoals de vorige keren. Na opening de teleurstelling: aanmaning nummer zoveel, ditmaal met incassokosten. En dus geen reactie op mijn brief van vorige week. (Overigens: die brief is dezelfde dag verstuurd als een brief aan KvK en SNS-bank. Beiden handelden het binnen twee dagen af.)

Eerder schreef ik al hoe ik de ANWB weigert mijn opgezegde wegenwachtlidmaatschap als definitief te beschouwen. Daar waar in december mijnANWB duidelijk aangaf dat per 31-12-13 het beƫindigd was, heeft de ANWB mij een nieuw lidmaatschap per 1-1-14 gegeven. Niet gratis uiteraard. Ik mag het gewoon betalen.

Als extra cadeautje kreeg ik een mail. Ik mocht mijn mening geven over het contact met de ANWB. Die wil ik u niet onthouden:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten