Translate

vrijdag 20 januari 2017

Vitesse laat je niet zitten (in het stadion dan)

Vitesse laat je niet zitten. In het stadion dan. Tenminste, het is als trouwe supporter soms wel verdomd moeilijk om een kaartje te krijgen.



Afgelopen zondag kocht ik onze eigen stoelen (seizoenskaart) voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord. Twee keer betaald, twee keer afgeschreven, maar geen kaartjes. Meteen het contactformulier ingevuld en een mail gestuurd. Met volledige contactgegevens (naam, telefoonnummer etc). Maandag geen reactie, weer het contactformulier ingevuld en dinsdag gebeld. Afgebekt. Ik moest maar wachten. Dinsdagavond weer het contactformulier ingevuld. Geen reactie.



Ondertussen ook maar een tweet gestuurd en de reactie van @mijnvitesse was verbluffend: geef je contactgegevens door aan de fanservice. Ja hoor, dat had ik al een keer of drie, vier gedaan, maar vooruit. Nog maar een keer ingevuld.



Donderdag weer gebeld en het leek opgelost. Maar nog steeds geen kaarten. Weer een tweet en de reactie van @mijnvitesse is beneden alle peil:


Eh? Niet gebeld (2 x)? Geen mailadres doorgegeven (4 x en bovendien is dat gekoppeld aan mijn account bij mijn seizoenskaart)?

Nee, Vitesse laat me niet zitten. Niet in het stadion in elk geval.

Een hoop ergernis later, na heel wat tijd aan de telefoon (kom er maar eens door daar) is het eindelijk geregeld. Maar dat @mijnvitesse de suggestie durft te wekken dat ik geen contact heb proberen op te nemen... Het is dat ik me nog net kan inhouden, maar ik zou bijna roepen: Hup Nek.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen